Παραγγελίες - Συναλλαγές

Πότε έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία της παραγγελίας σας και πατήσετε το κουμπί «παραγγελία» το σύστημα θα σας ενημερώσει αμέσως ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς. Θα εμφανιστεί επίσης, και ένας κωδικός της παραγγελίας που θα πρέπει να τον κρατήσετε σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε πού βρίσκεται η παραγγελία σας. Τοποθετήστε τον κωδικό αυτό στο πεδίο Εξέλιξη παραγγελίας για να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν συμφωνείτε για το νέο χρόνο παράδοσης, θα πρέπει να μας στείλετε e-mail ότι είστε ενήμερος και θέλετε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή. Σε περίπτωση που οι νέοι όροι εκτέλεσης της παραγγελίας δεν σας ικανοποιούν, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.